Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Μια... πολύχρωμη ιστορία!!

Ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με καρτέλες για την εκμάθηση των χρωμάτων, έγινε η αφορμή για να δημιουργήσουν τα παιδιά μια ΄΄πολύχρωμη ιστορία΄΄ με ήρωες τα ζωάκια και τα αντικείμενα που απεικονίζονται σ' αυτές.


Ο Μαυρούλης που αποφάσισε να βρει νέους φίλους
Μια φορά κι έναν καιρό, σε μια φάρμα ζούσε ένα μικρό μαύρο σκυλάκι, ο Μαυρούλης,που κοιμόταν μέσα στο μαύρο σπιτάκι του. Είχε παρέα τους φίλους του, το ροζ γουρουνάκι, τη Ροζίτα και ένα μικρό κίτρινο παπάκι, τον Κιτρινούλη.
   Μια μέρα ο Μαυρούλης αποφάσισε να φύγει από τη φάρμα γιατί ήθελε να βρει νέους φίλους. Στο δρόμο που πήγαινε συνάντησε ένα μικρό πράσινο βατραχάκι.
-          Θέλεις να γίνουμε φίλοι; Ρώτησε ο Μαυρούλης.
-          - Ναι! Είπε το πράσινο βατραχάκι και συνέχισαν μαζί το δρόμο τους. Τότε εμφανήστηκε μπροστά τους ένα μικρό καφέ αρκουδάκι που φορούσε ένα πράσινο μπουφάν και ένα μπλε καπέλο.Μόλις τον είδαν οι δύο φίλοι,έβαλαν τα γέλια,γιατί τους φάνηκε πολύ αστείος.Το αρκουδάκι θύμωσε μαζί τους και τους λεει:
-          Γιατί γελάτε μαζί μου;
-          Που βρήκες αυτά τα αστεία ρούχα;
-          Είνα δώρο.Μου τα χάρισαν στα γενέθλια μου ο φίλος μου ο μεγάλος γκρίζος ελέφαντας.
-          Τι άλλα δώρα πήρες;
-          Ένα κόκκινο βιβλίο που μου το χάρισε το άσπρο κουνελάκι.
-          Τότε θα σου κάνουμε ένα δώρο κι εμείς για τα γενέθλια σου, πολλά χρωματιστά μπαλόνια: ένα κόκκινο,ένα γαλάζιο,δύο κίτρινα κι ένα καφέ.
-          Ευχαριστώ πολύ!Θέλω να γίνουμε φίλοι και να έρθω μαζί σας.
Έτσι προχώρησαν όλοι μαζί και έφτασαν στην μεγάλη λίμνη,όπου εκεί βλέπουν μέσα ένα γαλάζιο ψαράκι να κολυμπά.
-          Μπορώ να έρθω κι εγώ μαζί σας,γιατί δεν έχω παρέα,είπε το γαλάζιο ψαράκι.
-          Ναι,βέβαια.
Τότε ο Μαυρούλης είχε μία ιδέα.Γέμισε μια μοβ κανάτα νερό από την λίμνη και το γαλάζιο ψαράκι με ένα πήδημα μπήκε μέσα στην κανάτα.
Πήγαν λοιπόν όλοι μαζί στο πάρτι της αρκούδας,χόρεψαν πάρα πολύ και έπαιξαν με τα χρωματιστά μπαλόνια και παίξαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!!

Την ιστορία μπορείτε να την ακούσετε από τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας!