Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Είμαι ένας... και είμαι μοναδικός/ή!!

  Αυτές τις μέρες στο νηπιαγωγείο μιλήσαμε για τον εαυτό μας. Το κάθε παιδάκι  κοιτάχτηκε στον ''μαγικό καθρέφτη'' της τάξης και η  ηχογράφηση άρχισε...........Περιέγραψε τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του, μας μίλησε γι' αυτά που του αρέσουν να κάνει, για τα αγαπημένα του παιχνίδια, παραμύθια, φαγητά κτλ., ή ότι άλλο ήθελε για να τον γνωρίσουμε καλύτερα και καταλήξαμε ότι ο καθένας είναι μοναδικός και διαφορετικός και ότι αυτό είναι πολύ συναρπαστικό!
  Και στο τέλος ζωγράφισε ο καθένας τον εαυτό του όπως τον βλέπει με τα δικά του μάτια!!
Και μεις με τα δικά μας μάτια θα απολαύσουμε τα έργα των μικρών καλλιτεχνών στο παρακάτω
βίντεο!!


Κι αφού είμαι ένας και μοναδικός, έχω μάθει να μετρώ και να γράφω τον αριθμό 1 και το δείχνω με τον δείκτη του χεριού μου!